Sosyal Medya Emlak Pazarlama
Marmaris gayrimenkul piyasasında danışmanlık faaliyeti sürdüren Gönenç Emlak Şirketi sosyal medya emlak pazarlama planı hakkındaki açıklama yaptı. Yatırımcı, etken gayrimenkul sosyal medya stratejisine haiz olmak zorunluluktur. Y kuşağı, günümüzün ev satın alanlarının çoğunluğunu oluşturuyor ve bu potansiyel kitle, sosyal medya vasıtasıyla öteki herhangi kanaldan daha çok içerik ve pazarlama kullanıyor. Onlarla ancak bulundukları yerde buluşmakla kalmaz, bununla beraber markanızın diğerlerinden değişik olmasını sağlamanız gerekir.
Ancak buna sıkıntı gibi değil
fırsat kabul ederek bakabilirsiniz. Markanızı daha da inşa etmek, potansiyel
müşterilerinizi çoğaltmak ve daha çok satış yapmak üzere bu platformdan faydalanılabilir. Bütün bu tarz şeyleri baskılı yayıncılığa göre oldukça daha düşük maliyetle yapabilirsiniz. Sistemlerinizi ilk başta kurmak az vakit alacaktır. Bununla beraber, iyi yağlanmış makineye haiz
olduğunuzda, harika getiri için günde yalnızca birkaç dakikanızı ayırmanız
gerekecek. Peki, bunu nasıl yapacaksınız? Nihai emlak pazarlama planını geliştirmenize destek olacak bu kılavuzu okumaya devam edin.
Gayrimenkul Sektörü Neden Sosyal Medya Kullanmalı?
Gayrimenkul girişimcileri,
geleneksel pazarlama yöntemlerine büyük ölçüde güvenme eğilimindedir. Bu
dijital çağda bile gazetelerde, postalarda ve hatta otobüs gruplarında oldukça
sayıda kiralık satılık ilanı görüyoruz.
COVID-19 salgını sırasında, bazı
endüstrilerde patlama yaşarken, diğerleri hayatta kalmak üzere dönmeye zorlandı.
Sosyal mesafe, kişisel yatırımcıları ve ajansları kitle pazarlamasını
benimseme konusunda katalize etti. Gönenç Danışmanlık Şirketi bu mevzuda çoğunun
başarıya ulaşmış olduğunu. Bilimsel emek verme, emlakçıların yüzde 44'ü,
direkt yönlendirmelerden sonra ikinci olan kaynak olan sosyal medya vasıtasıyla
yeni müşteriler kazandıklarını belirtti. Ankete katılanların yüzde 82'si,
2021'de işlerini büyütmek toplumsal basın dünyasındaki varlıklarını
iyileştirmenin en önemli odak noktası olduğunu söyledi.
Dikkat çekilmesi gereken diğer önemli not, kulaktan kulağa ve yönlendirmeye dayalı pazarlamanın değeridir. Bu iki strateji genellikle
gayrimenkul profesyonelleri yeni işlerin en önemli kaynaklarıdır. Sosyal
medya kullanıcıları çoğu zaman güvendikleri markaların içeriğini sever,
yayınlar ve yeniden paylaşır. Bilgili yatırımcı, gayrimenkul sosyal medya
dijital alanda destek ve yönlendirmeler almak üzere kullanılmayan altın madeni
bulunduğunu çabucak fark edecektir.
İrtibat: 0532 312 01 16
Yorumlar