Marmaris İş Yeri Ofis Kiralama



Konut ve İş Yeri Kiralama Arasındaki Farklar

Gönenç Emlak Şirketi Muğla Marmaris Emlak sektöründe iş yeri ofis kiralama konusunda dikkat edilmesi gerekli olan hususlar bulunduğunu açıkladı. Covid-19 nasıl olsa bitecek. Fakat iş yeri kiralama konusunda dikkat etmemiz gerekenler gelecekte karşımıza çıkmaya devam edecek. Özellikle ofis kiralama işlemleri diğer işlemlere örneğin konut kiralama işlemlerine benzemez. Uygulama biraz daha karmaşık durumdadır. Zira işin içinde ticaret kanunu girmektedir. İş yerinin sahibiyseniz şirketinize daha rahat bir biçimde ulaşım sağlanacak mevkide yer tutmak istersiniz. Bu konuda bazı yükümlülükler bulunur. Bu nedenle yapacağınız herhangi bir yanlış şirketinizi bağlar. Göz önünde aldığımızda ofisi kiralarken elbette Ticaret Kanunu önemlidir. Ayrıca iş yapış tarzı önem taşır.
Muğla çevresi emlak sektöründen Marmaris Haber açıklamaları yapılmaktadır. Bu konu da faydalı olacağına inandığımız bilgileri paylaşmaya istek yoğunluğu aldığımızdan devam ediyoruz. Gündeme alınan konu ve sorular hakkında içerikleri paylaşacağız.

Nasıl Yapılır?

Muğla Marmaris Emlak piyasasında bu işlem kolaydır. Ancak; Selimiye Emlak sektöründe yerleşim yoğunluğu yapıların durumu sebebiyle bazı sıkıntılar taşır. Öncelikli olarak ofis ya da binanın bulunduğu mevki yasal ve ruhsatlı bir bina olması önemlidir.  Belediye, itfaiye kurumlarından gerekli belgeleri alırken çalışma ruhsatı verilirken bu işlemlerde gereklidir. Şayet ruhsatı olmayan binada iş yeri tutarsanız çalışma ruhsatı alamazsınız. Büroyu size kiralayan işletmenin yetkili olup olmadığını çok dikkat etmeniz gerekir. Aracı işletmenin yetkili olması ofis kiralama işinizi kolaylaştırır. Ofis kiralamak basit bir şey değildir. Tapu kayıtlarının sorgulanması daha iyi olacaktır. Çünkü kömürlük, asma kat, çatı arası gibi uzantılar tapu kayıtlarına uygun bir biçimde belirtilmiş olmalıdır. Eksiklik, tutarsızlık var ise bu durumda bina yöneticisi ile görüşülmelidir. Çünkü belediyeden kontrol yapıldığında eğer yanlışlık var ise bu durumda siz sorumlu olacağınızı bilmeniz lazımdır. Ofis kiralama işleminde bunlara dikkat etmek gereklidir.

Dikkat Edilecekler

Mutlaka yönetim planına dikkat etmeniz gerekir. Kiralayacağınız yerin işlerinize uygun olması izin ve sınırlamalar için tapuya kayıtlı plana bakılması gerekir. Bun plan kat mülkiyeti tesis edilmiş tüm binalarda mevcuttur. Bu durumda kesinlikle yönetim planını kontrol etmeniz ofis kiralaması sırasında size avantaj sağlar. Kiralanacak emlak ait kısımların varlığı kontrol yapılmalıdır. Belirtilen Ölçülerin doğruluğuna bakılarak doğrulanmalıdır. Ayrıca kiralama işlemi yaparken önemli hususlardan diğeri sürenin uzun olması kararlaştırılmışsa kiracının lehine belirtilen süre tapuya şerh edilmelidir. Tüm hukuki süreçlerde yatırımınız için güvenilir şerh olması sağlanacaktır. Eğer kefil var ise kefilliğin suresi de önemlidir. Finansal güvence konusuna da dikkat edilmelidir. Bunlara En basit anlamıyla eğer dikkat ederseniz herhangi sıkıntı yaşamadan istediğiniz gibi kiralama işlemini sonuçlandırmak mümkün olur.

İrtibat: 0532 312 01 16


Yorumlar

En çok İzlenilen yazılar

Ortak Kullanım Alanları

Mugla Marmaris Ciftlik Koyu

Marmariste Satilik Emlak Almak